Wednesday, November 25, 2009

26.11.2009


Salam semua..hari ini adalah hari jadi aku yang ke-25...kejap je rasanya masa berlalu. tup tap aku dah 25 tahun?? Hadiah paling yang bermakna dalam hidup aku kali ini ialah, anugerah Allah terhadap aku. DIA makbulkan doa aku untuk melanjutkan pelajaran ke peringkat Ijazah. Amin..Hari ni (ptg tadi) aku belanja satu office aku makan KFC..hehe..niat dah buat so kene lah tunaikan...Insyallah.



 

1 comment:

nunä.ämät said...

awie... hahaha... jumpa jugak kita kat sini eyh. bley wat reuion blog pulak!

aniway, HAPPY BELATED BUFFDAY. many happy, bless, luck returns of ur days!