Tuesday, November 3, 2009

AwieFadzly now ON BOARD!!!



Salam..

Namaku Norfadzly Abd. Rahim, panggil saja aku Awie. Kenapa Awie? Ntah, panggilan dari kecil mungkin sbb aku terlalu suka nanyikan lagu² Awie masa kecil, xde jawapan yang khusus utk soalan ini. Hehehe.. Berasal dari Muar, Johor. Yer, sekampung sama itu Nash dan Kak Melah (Ramlah Ram), tapi aku xpenah jumpa pun diorang sbb apa? Sbb aku xminat! Hehehe..

Umor aku 25tahun, menetap di Shah Alam dan bekerja di Subang. Company apa? Biarlah rahsia. Anak ke-4 dari 5 orang adik beradik. Semua dah besar, dah berumah tangga. Aku sorang jer yg masih solo. Ada yang berkenan? Sila isi borang yer. Hehehe. Tapi approval nya mungkin agak lambat. Sbb apa?? Sbb aku sedang dalam proses melanjutkan pelajaran dan mengumpul dana utk pendidikan aku. Dana berumah tangga belum aku wujudkan. Kemudian la bila aku dah berkemampuan. Huhuhu..

Itulah sedikit sbyk perihal hidupku.. Mau tau lebih lanjut?? Silalah jadi pembaca blog ku ini. Yup, aku masih baru, masih hijau dalam dunia blogging nih. Sila tunjuk ajar ok. So i'm on board to surf the world with you. Jumpa kita di entri selanjutnya..



Semoga bertemu lagi!!!

http://awiefadzly.blogspot.com

Salam,

2 comments:

Pojiepooh Abdullah said...

Selamat berblogging!
Sila rajin² kan diri anda..

lädyönä said...

yeah yeah... jom lah kita D JENGKARIANS pakat pakat memeriahkan dunia blogging! huhuhuuu...