Friday, November 20, 2009

A.K.H.I.R






Berapa lama lagi aku akan terus begini..
Cinta yang aku pegang teguh akan pergi meninggalkan aku.
Aku mengerti akan semua ini takdir Tuhan ke atas aku.
Segala apa yang di berikan - Nya akan di ambil semula.
Bagaimana aku hendak mengharungi semua ini
Aku seorang diri mengenang nasib diri.
Sehari-hari aku menanti kan kamu pulang bersama aku.
Berhari-hari aku menunggu mu tanpa erti jemu.
Berbulan-bulan aku menahan perasaan rindu.
Begitu lama aku menanti kepulangan kamu.
Tapi kamu tidak juga muncul-muncul di hadapan aku.
Mungkin ini lah jalan akhir kita berdua.
Hampir seminggu kamu mendiamkan diri.
Ya ini lah yang aku nanti kan..
Aku nanti kan "tahap cinta kamu pada ku"

Aku tidak akan memusuhi diri mu
Kerana dahulu kita pernah menjadi pasangan yang bahagia
Aku tidak akan lupakan jasamu kepada ku
Kerana dahulu kita senang dan susah bersama

Doaku agar kamu mendapat apa yang kamu impikan
Aku percaya yang kita berpisah bukan kerana cinta yang tidak kesampaian
Tetapi kerana kita perlu mengejar impian kita masing.

2 comments:

Anonymous said...

Saat kau benar-benar derita kerana cinta...
Jangan disoal kenapa adanya CINTA..

Saat kau benar-benar sakit kerana cinta...
Jangan dihalang andai kerap didatangi CINTA..

Kerana CINTA adalah untuk insan yang berusaha mendapatkan keindahannya..

Saat kau benar2 mengusahakannya..
Kau akan menikmati segala cantik dan manis
Walaupun tatkala itu kau sendirian
menangis....

Dan andai tiada siapa yang menghargai cintamu...
Percaya CINTA itu sendiri akan mengagumi mu....
Dan akan mencarikan yang terbaik buat mu....

Pojiepooh Abdullah said...

sabar la yer..